Nov Začetek  

  • Ali skrbiš za svoje zdravje?  
  • Dihaš čist zrak? 
  • Hodiš na sprehode v naravo vsak dan? 
  • Se dnevno izpostavljaš sončni žarkom? 
  • Ali tvoj obrok vsebuje dovolj veliko količino vitaminov in mineralov? 
  • Kako paziš na vnos odvečnih sladkorjev v telo?
  • Dovolj dobro spiš? 
  • Kako se soočaš s frustracijami?
  • Skrbiš za svojo osebno rast in duhovnost?


Na takšna in še na mnoga druga vprašanja se vprašujemo vsak dan. Vsak posameznik živi svoje "zdravo" življenje.  


V nadaljevanju vam bom predstavil 8 naravnih elementov, ki se kot celota združujejo v Program "Nov začetek" - 21 dnevna transformacija 



Sonce

 

Zmerna izpostavljenost sončni svetlobi koristno vpliva na naše zdravje. Telo proizvaja večino vitamina D pod vplivom sončne svetlobe. Vitamin D je ključni dejavnik, potreben za izgradnjo in obnovo kosti ter optimalno delovanje mišic. Sončna svetloba tudi pomembno vpliva na razpoloženje.  

 


Zrak

Pomembno je, da vdihavamo čist in svež zrak. Globoko dihanje na čistem zraku napolni pljuča s kisikom in tako prečiščuje kri. Prečiščena kri je ključnega pomena za zdravje, kajti kri je reka življenja.  Pravilno dihanje pomirja živce, spodbuja tek, izboljšuje prebavo ter zagotavlja zdravo in osvežilno spanje.   


Hrana

Če želimo biti zdravi, je potrebno zagotoviti zadostno količino in pravo sestavo hranljivih snovi. 

Pravilna prehrana zagotavlja moč, vzdržljivost in svežino uma. Hrana mora biti čimbolj raznolika. Med  obroki mora miniti vsaj pet ur, da se hrana popolnoma prebavi in da se želodec spočije ter pripravi za naslednji obrok.


Voda 

Voda je bistvenega pomena za čiščenje organizma in uravnavanje telesnih procesov. Omogoča izmenjavo hranilnih in odpadnih snovi v telesu.  Zaprtje, bolečine v hrbtu, glavobol in tudi nizek tlak navadno lahko preprečimo s pitjem zadostnih količin vode ob pravem času. Pijmo vodo vsaj pol ure pred obrokom in ne prej kot uro in pol po obroku. 

Telovadba

Naša telesa so ustvarjena za gibanje. Redna telesna dejavnost krepi mišice, vpliva na  zdravje kosti, spodbuja delovanje notranjih organov in krepi imunski sistem.   Ob pomanjkanju dejavnosti ne oslabijo samo mišice, ampak tudi kosti. Telesne vaje so temelj vsakega dobrega programa za nadzor teže, pomembno pa prispevajo tudi k zmanjšanju stresa.

Počitek

S počitkom obnovimo porabljeno energijo. 

Spanje je čas priprave za dejavnosti, ki so pred nami naslednji dan. Dobro načrtovanje dnevnih aktivnosti prične večer pred tem, ko pravočasno ležemo v posteljo. 

Poleg dnevnega je pomemben tudi tedenski počitek. Stvarnik je podaril človeštvu sedemdnevni tedenski ciklus, v katerem je šest dni predvidenih za delo, sedmi dan, sobota, pa je dan za počitek. 

Zmernost

Zmernost se nanaša na vsa doslej omenjena področja zdravega življenja. Ko gre za prehrano, pomeni premišljeno uživanje tega, kar je za telo koristno in popolno odpoved temu, kar zdravju škoduje.  

V zmernost lahko vključimo tudi spolnost.  

Včasih se nam zdi nemogoče imeti pod nadzorom vsa področja življenja, tudi takrat, ko damo od sebe vse, kar je v naši moči. 

Duhovni donos

 

Zdrav duh neposredno vpliva na zdravje telesa in krepi imunski sistem.  
Več kot 60 % bolezni je psihosomatskega izvora. Telesne bolezni so posledica neurejenega duševnega in duhovnega zdravja. Pomanjkanje občutka lastne vrednosti, nejasen smisel in namen življenja, brezup v težkih življenjskih okoliščinah uničujoče vplivajo na človekovo zdravje. Z naštetimi dejavniki se lahko učinkovito spopademo, če sprejmemo resnico o Bogu, ki je človeka ustvaril z namenom in zanj predvidel veličastno prihodnost. Bogu je še vedno mar za nas.